Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa de facturare / livrare , respectiv adresa clientului, va fi facuta doar de catre un reprezentant EMESZON.

Garantia se rezolva in termenul maxim prevazut de lege, respectiv 15 zile, de la data intrarii in service-ul nostru. Coletele expediate prin curier fara mentiunea "Garantie" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca garantie!

Este foarte important sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur, precum si mentiunea "In atentia departamentului de service".

Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat vei fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului tau.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate, conform dispozitiilor Codului Civil din Romania.

Poti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie si eventual care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul unde ai resedinta, completand formularul de Service si Return.

Acte necesare la receptia produselor in garantie (original sau copie):

  • Factura de achizitie
  • Certificatul de garantie
  • Descrierea amanuntita a defectului reclamat

Produsul care trebuie trimis la garantie se impacheteaza in mai multe straturi de hartie / folie sau carton pentru a rezista cat mai bine la socurile ce tin de manipularea coletului in depozitul curierului, impreuna cu toate accesoriile cu care a venit.

Se pregateste coletul cu o eticheta pe care trebuie sa scrie mare GARANTIE, datele expeditorului (Nume client, Adresa completa si Nr. de telefon), apoi se va scrie pe colet si datele destinatarului (Nume magazin: EMESZON / Adresa: Str. Tatulesti Nr.15, Sector 4, Bucuresti / Nr. telefon: 0783061932 / Mentiune: In atentia departamentului de service).